sundial.pl

Czyste pomieszczenie a wypoczynek

Czyste pomieszczenie a wypoczynek

To nie dlatego, że rzeczy są trudne, że nie odważą, to dlatego, że nie odważymy się, że są one trudne.

~ Seneka

W przeciwieństwie do tornado, bałaganu nie dzieje się samo. To staje się w ten sposób w czasie. Czasami jest tak podstępna bałagan, że nawet nie zauważy, dopóki jesteśmy zalewany przez nią. Mam nadzieję, że nauczyłem się kilku rzeczy na temat bałaganu w tym miesiącu, jak to, co jest, co z tym zrobić i jak to jest inna niż dezorganizacji.mechanizmy sprzedawane w naszym sklepie Ale, podobnie jak każdy dobry nawyk, takich jak ćwiczenia, decluttering nie jest coś zrobić, a potem to się robi: to jest coś, czego zacząć, a potem dalej robić.

Zbyt często ludzie bakcyla Declutter i zrobić jeden wielki push declutter. To wspaniałe i posiadające bałaganu wyczyszczone za jednym zamachem czuje niesamowite i odciąża cię. W większości przypadków jednak, bałaganu jest związane z niedoborem witamin. Albo ktoś jest zamrożona w strachu i nie robić nic na temat bałaganu, zwykle dlatego, że są one po prostu ogarnia, albo robią to raz lub następnie zapomnieć o tym przez następnych 25 lat. Kluczem do obu jest witamina C – „zgodne C.”

Dzienna podejście

Podobnie jak ćwiczenia (witamina X), decluttering musi być codziennym nawykiem, bo bałagan dzieje się na codzień. Poniższe wskazówki są wszystkie strategie radzenia sobie z bałaganu i utrzymywanie go z przytłacza cię ponownie. Robi tylko jedną ze strategii pomoże Ci zachować bałaganu z coraz to poważny problem czy co stanowi poważny problem jeszcze gorzej.

zaplanować

Mając regularnych rutynowych dla decluttering jest najlepszy sposób, aby utrzymać go z wymyka się spod kontroli. Wybierz dziennego czasu, który jest wygodny, takie jak każdego dnia o czwartej. Następnie spędzić piętnaście minut lub tak pracuje przy usuwaniu bałaganu (podrzucanie mail, magazyny, rozliczeń z lodówki).

– autor artykułu